עורך דין

הילה פלד, בעלים

  •  

    הנני עורכת דין משנת 2000, מגשרת מוסמכת לגישור כללי ולגישור משפחתי, ועורכת דין מוסמכת לייצוג בדרך של "גירושין בשיתוף פעולה". משרדי ממוקם בחדרה.  

    מניסיוני בניהול תיקים בבתי משפט, למדתי שמערכת המשפט אינה בהכרח המקום המתאים ליישוב סכסוכים.
    ניהול תביעה בבית המשפט לוקח זמן רב, בדרך כלל מחכים מספר שנים עד לקבלת פסק דין, ישנו בזבוז אנרגיה רב וההליך כרוך בעלויות גבוהות מאד, לעיתים יש אכזבה מן התוצאה, ולעיתים אף מתווספת גם פגיעה נפשית גם בבני המשפחה שאינם מעורבים ישירות בסכסוך.  
    אני מאמינה שחלק גדול מהסכסוכים ניתן ואפשר לפתור בדרך אחרת ללא בית משפט – ודרך זו נקראת גישור. 
    גישור הינו פתרון אופטימלי במצבי קונפליקט.  
    גישור הוא דרך אלטרנטיבית  לפתרון סכסוכים, המגשר נועד עם הצדדים במטרה לסייע להם לנהל משא ומתן יעיל  ולהגיע להסכם ליישוב הסכסוך ביניהם. 
    ברוב המקרים, הסכם הגישור יוגש לאישור בית המשפט. 
    גישור מומלץ לאנשים שמעוניינים לקבוע את גורלם בידם ולקחת אחריות על חייהם, ולא להפקיד גורלם בידי אחר  שיחליט עבורם מה טוב בשבילם.

    הנני עורכת דין משנת 2000, מגשרת מוסמכת לגישור כללי ולגישור משפחתי, ועורכת דין מוסמכת לייצוג בדרך של "גירושין בשיתוף פעולה". משרדי ממוקם בחדרה.  מניסיוני בניהול תיקים בבתי משפט, למדתי שמערכת המשפט אינה בהכרח המקום המתאים ליישוב סכסוכים.ניהול תביעה בבית המשפט לוקח זמן רב, בדרך כלל מחכים מספר שנים עד לקבלת פסק דין, ישנו בזבוז אנרגיה רב וההליך כרוך בעלויות גבוהות מאד, לעיתים יש אכזבה מן התוצאה, ולעיתים אף מתווספת גם פגיעה נפשית גם בבני המשפחה שאינם מעורבים ישירות בסכסוך.  אני מאמינה שחלק גדול מהסכסוכים ניתן ואפשר לפתור בדרך אחרת ללא בית משפט – ודרך זו נקראת גישור. גישור הינו פתרון אופטימלי במצבי קונפליקט.  גישור הוא דרך אלטרנטיבית  לפתרון סכסוכים, המגשר נועד עם הצדדים במטרה לסייע להם לנהל משא ומתן יעיל  ולהגיע להסכם ליישוב הסכסוך ביניהם. ברוב המקרים, הסכם הגישור יוגש לאישור בית המשפט. גישור מומלץ לאנשים שמעוניינים לקבוע את גורלם בידם ולקחת אחריות על חייהם, ולא להפקיד גורלם בידי אחר  שיחליט עבורם מה טוב בשבילם.


    מניסיוני בניהול תיקים בבתי משפט, למדתי שמערכת המשפט אינה בהכרח המקום המתאים ליישוב סכסוכים.ניהול תביעה בבית המשפט לוקח זמן רב, בדרך כלל מחכים מספר שנים עד לקבלת פסק דין, ישנו בזבוז אנרגיה רב וההליך כרוך בעלויות גבוהות מאד, לעיתים יש אכזבה מן התוצאה, ולעיתים אף מתווספת גם פגיעה נפשית גם בבני המשפחה שאינם מעורבים ישירות בסכסוך.  אני מאמינה שחלק גדול מהסכסוכים ניתן ואפשר לפתור בדרך אחרת ללא בית משפט – ודרך זו נקראת גישור. גישור הינו פתרון אופטימלי במצבי קונפליקט.  גישור הוא דרך אלטרנטיבית  לפתרון סכסוכים, המגשר נועד עם הצדדים במטרה לסייע להם לנהל משא ומתן יעיל  ולהגיע להסכם ליישוב הסכסוך ביניהם. ברוב המקרים, הסכם הגישור יוגש לאישור בית המשפט. גישור מומלץ לאנשים שמעוניינים לקבוע את גורלם בידם ולקחת אחריות על חייהם, ולא להפקיד גורלם בידי אחר  שיחליט עבורם מה טוב בשבילם.

  • לשיחת התייעצות השאר פרטים בהמשך

    *שם:
    *טלפון:
    אימייל:
    *הערה:

BizMakeBiz פותח ע"י